ترلان گلمترلان گلم، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

یه دختر داریم شاه نداره

تو جانِ دلی ، درمان دلی! ♫●♬ یک ماهیِ پیدا شده ، در آبِ گلی تو ماه منی! دلخواه منــی!!!♫●♬ زیبــاییِ این قِصه یِ کوتاهِ مَنی

عزیز من، گل من تولدت مبارک، تولدت مبارک...

1398/9/20 11:44
نویسنده : مامان و بابا
847 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد یک سالگی عشق قشنگمون ترلان جان هست ...تولدت مبارک خوشگل عمه.😘😍 الهی که صد سال زنده باشی زیر سایه بابا و مامان مهربونت عسلم😘. الان که دارم اینا را می نویسم مامان بزرگ و بابابزرگ ترلان خونه شون هستن. زنگ زدم به بابایی تا تولد گل دختر، قند عسل را تبریک بگم ..بابا محسن میگفت یه لحظه حواسمون به ترلان نبود یه دفعه دیدیم تا اولین خرابکاریش را تو یک سالگی انجام داده و آبلیمو را ریخت رو فرش. قربون خوشگل عمه بشم که تازه بعد یک سال دسته گل به آب داده و تا حالا اینقدر خانم بوده😍😘

تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من
چشام زیر پای تو

🎂🌼اینم از تبریک نی نی وبلاگی عمه جانم🌼🎂

مرسی نی نی وبلاگ😍

طبق برنامه ریزی مامان و بابا به امید خدا جشن یک سالگی عزیزم را شب یلدا میگیریم و همون شب هم از وبلاگش رونمایی میشه 😘

ترلان قشنگم یک بهار، یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان را دیدی.

زین پس همه چیز جهان تکراریست،

جز محبت و مهربانی.....😘

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان پریمامان پری
20 آذر 98 11:48
اولین تبریک از طرف خودم به عمه خوشگلم 😘 تولدت مبارک باشه عزیز دلم🎂  ان شاالله 120 ساله بشی خوشگل عمه  😘 امروز برایت زیباترین گلهای دنیا را خواهم آورد هر چند تو مهربانتر از همه آنهایی تولد تو آغازیست برای یک دنیا مهربونی تولد همه خوبیهاست...
مامان آیلینمامان آیلین
20 آذر 98 11:52
تولد یک سالگیت مبارک عزیزم😘 ان شاالله همیشه سلامت باشی گلم😍 تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا😍 وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما😍 تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز👪 از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا🎂
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
20 آذر 98 13:01
تولد ترلان گلی مبارک💖 خوشحال میشم دنبالم کنید💖😙

20 آذر 98 14:41
دنبالم کنید
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
10 اسفند 98 0:06
تولدت مبارک ترلان خانم😘